خبر

شماره جدید مجله «سروش خدمات» منتشر شد

بیست و دومین شماره از فصلنامه داخلی شرکت سروشان با نام سروش خدمات منتشر شد. این مجله که محور و سوژه اصلی آن به صورت تخصصی در حوزه خدمات پس از فروش و راهکارهای فنی و نرم‌افزاری آن تعریف شده است در دوره جدید انتشار به سردبیری نیما نوربخش روانه بازار نشر می‌شود.
بیست و دومین شماره از فصلنامه داخلی شرکت سروشان با نام سروش خدمات منتشر شد
در شماره جدید این مجله که به صورت اختصاصی به صنعت ابزارآلات می‌پردازد علاوه بر اینفوگرافیک‌ها و گزارش‌های مختلف پیرامون مشتری‌مداری و راهکارهای خدمات پس از فروش، شاهد مصاحبه‌های متعددی با مدیران این صنعت هم خواهید بود که از این منظر، تنها رسانه چاپی برای علاقمندان و فعالان این عرصه است.
درباره شرکت مشاورین نرم‌افزار سروشان پارس (ناشر این فصلنامه) همین بس که به عنوان نخستین مرکز مشاوره مدیریت خدمات پس از فروش در ایران، سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص داده و به عنوان ارائه کننده اولین و جامع‌ترین راهکار نرم‌افزاری خدمات پس از فروش در کشور شناخته می‌شود.
ناگفته نماند از دیگر همکاران مطبوعاتی این مجله می‌توان به نعیم نوربخش به عنوان معاون سردبیر و سعید قره‌خانی مدیر هنری این نشریه اشاره کرد. همچنین در صورت تمایل به دریافت نسخه چاپی این مجله به صورت رایگان، می‌توانید با دفتر مرکزی شرکت سروشان تماس حاصل نمایید.
در اینجا نسخه PDF شماره اخیر مجله سروش خدمات برای دانلود در اختیار شما مخاطبان رسانه بادبان قرار گرفته است.

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈مُـدهــای مرگبــار


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا